Voor 14.00 besteld=zelfde dag verzonden!

Klantenservice

Hoe en tegen welke kosten wordt er geleverd?

Indien u de bestelling voor 14.00 uur plaatst, dan wordt het dezelfde dag met DHL verzonden.

Indien u later dan 14.00 uur besteld, wordt het de volgende dag met DHL verzonden.

Wij verzenden op maandag tot/met zaterdag, uitgezonderd van feestdagen.

Voor het afrekenen kunt u de keuze maken om uw pakket bij een afleverpunt te laten bezorgen of bij u aan huis. Indien u niet thuis bent, probeert DHL uw pakket bij 1 van uw buren af te geven. Lukt dit niet dan wordt het alsnog naar een ophaalpunt bij u in de buurt gebracht. U kunt het dan de volgende dag ophalen. Dit alles is te volgen via uw track en trace nummer, deze ontvangt u op het door u opgegeven email adres zodra het pakket door ons is verzonden.

De verzendkosten zijn standaard €4,95 behalve wanneer u boven de €50,00 besteld, dan zijn deze namelijk gratis.

 

 

 

Ik ben mijn wachtwoord van mijn account vergeten?

Klik op de knop ‘inloggen’ en geef aan dat u het wachtwoord vergeten bent. U krijgt na het invullen van uw emailadres een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten?

Uw gebruikersnaam is het voorvoegsel van uw emailadres.

Welke betaalmethodes zijn toegestaan?

Er kan betaald worden met Ideal, dit is een online betaalmiddel waarmee u betaald via u eigen bank.

Er kan betaald worden met creditcard, u betaalt hiermee achteraf en gaat hiermee een tijdelijke persoonlijke lening aan bij u creditcarduitgever.

Er kan betaald worden via Klarna. U gaat hiermee een overeenkomst aan met het bedrijf Klarna en betaalt achteraf.

Vanuit welke landen kan er worden besteld?

Bestellen en verzenden is enkel binnen Nederland mogelijk.

Hoe werkt het retourneren van producten?

Mocht u toch niet tevreden zijn over uw bestelde product(en) dan mag u de producten ruilen of retourneren binnen 14 dagen na het ontvangst van de artikelen. Een product retourneer je compleet, in nieuwstaat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Je mag het product gerust passen en proberen zoals je dat in een fysieke winkel doet.

Als een product niet (volledig) aan de retourvoorwaarden voldoet, kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Een oplossing zou een waardevermindering van het product kunnen zijn. Dit wil zeggen dat je een lager bedrag terugkrijgt dan waarvoor je het product hebt gekocht.

De terugbetalingstermijn is altijd zo spoedig mogelijk, maar maximaal binnen 14 dagen nadat wij uw retourmelding hebben vernomen. Eventuele verzend en/of transacties kosten worden ook teruggestort.

De kosten voor het retourneren zijn voor de koper, behalve indien uw een verkeerd artikel heeft ontvangen. In dit geval kunt u mailen naar info@lalozi.nl.

 

Retouradres:

Lalozi
t.a.v. Retouren
Planken wambuis 24
4708 DZ Roosendaal

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling arriveert?

Indien u voor 14.00 uur besteld, verzenden wij de bestelling nog dezelfde dag. Na 14.00 uur verzenden wij de volgende dag. Onze bezorging hebben wij uitbesteed aan externe bezorgbedrijven. Daarom hebben wij geen invloed op de snelheid van uw levering.

Welke kosten zijn er verbonden aan een retourzending?

De kosten voor de retouren zijn voor de koper, behalve indien uw een verkeerd artikel heeft ontvangen. In dit geval kunt u mailen naar info@lalozi.nl.

Retouradres:

Lalozi
t.a.v. Retouren
Planken wambuis 24
4708 DZ Roosendaal

Wat zijn de contactgegevens van Lalozi?

Lalozi (handelsnaam)

statutaire naam: Grieks Restaurant Orestiada B.V.

  • Emailadres: info@lalozi.nl
  • Telefoon: 0629498228
  • KVK: 60256257
  • BTWnummer: NL853830514

Adres:
Planken wambuis 24
4708 DZ Roosendaal

Via email proberen wij uw vragen binnen 24 uur op werkdagen te beantwoorden. Telefonisch zijn wij bereikbaar op woensdagen en donderdagen van 16.00 tot 18.00.

Zijn de prijzen incl. btw?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw

Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via info@lalozi.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van u bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw eigen rekening. Ons retouradres: Lalozi, Planken wambuis 24, 4708 DZ te Roosendaal. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.

Het modelformulier kunt u vinden onderin op de home pagina.

Bestelprocedure

U plaatst de gewenste artikelen in het winkelmandje. Wanneer u klaar bent klikt u op uw winkelmandje, er verschijnt nu een button met ‘afrekenen”, wanneer u hierop drukt, verschijnt er een pagina waar u uw gegevens in kunt vullen. Ook kunt u hier de betalingswijze kiezen en kiezen waar u het geleverd wilt hebben. Controleer uw gegevens goed en ga door met ‘afrekenen’. Nadat u betaald heeft, ontvangt u direct een email met de bestelling bevestiging. Nadat wij u order hebben verwerkt ontvangt u nogmaals een email met een verzend bevestiging met daarbij een track&trace code. Zo kunt u steeds volgen welke status u bestelling heeft totdat het pakket gearriveerd is.